Cars News

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Casual Club Gerçekleri


Bir adet domain 3-5 mesaj gönderecek kişi ile milyonları kazanabileceğiniz bir sayfanız olsun istemezmisiniz? İşte size fırsat!!!
Sürekli web sayfaları ile uğraştığımızdan dolayı bu işle uğraşan 1-2 arkadaşımızla yeni ve farklı olan her siteyi inceleriz ve iç kısmına girip neyin nasıl yapıldığını araştırırız. Tüm bunlar bize bir web sayfası yaparken ne kadar yenilikçi olduğumuzu ve neyi eksik yaptığımızı gösterir. Bu tür incelemeleri Web Sayfalarımızda paylaşmayız ama bu incelemiş olduğumuz site gerçekten, bu işle uğraşan ve para kazanmayı amaçlayan kişilere çok büyük bir faydası olacaktır. “Çok Güzel Bir Pazarlama Tekniği”
Bu Casual Club Nedir?
Sitelere verdiği reklamlara ve hazırladığı TV Reklamlarına bakacak olursanız, içerideki insanların gerçek olduğuna inanırsın. Ama firma sahiplerinin yaptığı bu web sayfası en az masrafla en büyük getiriyi sağlıyor ve oldukça basit.
Casual Club Aslında, Kendi türleri arasında sıradışı bir tanışma, buluşma vs. sitesi. Sizin özelliklerinize ve ne aradığınıza bağlı olarak sitenin kendisi arkadaş öneriyor. Yani bir arama, tarama vs. olayı yok. Kullanıcılar resim yükleyemiyor, sitenin kendisinin koyduğu default bay ve bayan fotoğrafları var. İşin gizemini artırıyor. Çok detaylı profil bilgileri yok, belli başlı özelliklerinizi ve zevklerinizi belirtiyorsunuz. (Ekşi Sözlük, Amorfolyus)
Siteye ilk üye olduğunuzda normal bilgilerinizi giriyorsunuz ve alıntıdan da okuduğunuz gibi zevklerinizi belirtiyorsunuz. Sonrasında size arkadaş önerileri sunuyor. Bu kişilerin sayfalarına baktığınızda, Yaşı, Oturduğu Yeri, Tercihlerini, Zevklerini ve Fiziksel Özelliklerini görüyorsunuz. İletişime geçmek için anca mesaj atmanız gerekiyor ve bunun içinde üye VIP Üye olmanız gerekiyor. Zaten VIP Üye olduktan sonra size bir daha mesaj atılmıyor :D
VIP Üye Fiyatları, Oldukça yüksek ama sitenin her yeri kandırmaya yönelik olduğu için 3,6 ve 12 Aylık üyelik fiyatlarının size 1 aylık fiyatını  BÜYÜK bir şekilde yazıyor. Oysa sağ tarafında KÜÇÜK bir ifadeyle büyük rakamı yazıyorlar. Üye olduktan sonra istediğiniz kişiye mesaj atabilir, sitenin söylediği tarzda “Fantezinizi Kabartabilirsiniz”:)
Bu Sistem Nasıl İşliyor ve İnsanlar Bu Tuzağa Nasıl Düşüyor?
Eğer siteye normal üye olursanız en geç 12 Saat içerisinde herhangi bir kullanıcıdan size mesaj atılıyor. (Bu kullanıcıların hepsi Site yöneticileri tarafından oluşturulmuş hayali kişilerdir.) Bu mesaj sizde bir hayli heyecan oluşturabilir. Bu mesajı okumanız için VIP Üye olmanız gerekiyor. VIP üye olduktan sonra sizi en vurucu mesajı okumaya hazır olun. Normal bir mesaj yerine direkt konuya balıklama dalınmış ve size off be dedirten bir mesaj karşınıza çıkar. İşte burada yemi yutmuş oluyorsunuz. Aslında size gönderilen mesaj sahte. Bir daha o kullanıcıdan mesaj alamayabilirsiniz :) E artık ödeme de yaptığınız herkese mesaj atabilirsiniz. İstediğinize istediğiniz mesajı yazabilirsiniz. Hepsi sistem tarafından okunup kişilerin isteklerine bağlı cevaplanan mesajlardır. Belki de bir erkekle mesajlaşıyor olabilirsiniz :)
Ödemenizi yaptıktan sonra site mail adresinize uyumlu kişileri profilinize bakan kişileri yolluyor. Sizde merakla siteye giriyor ve inceliyorsunuz. Mesajlarınızı yolluyor ve kişilerden yanıtlar bekliyor siteyi sürekli açıp duruyorsunuz.
Bu Web Sayfası sizle kedinin fare ile oynadığı gibi oynuyor. İstediğinde mail yolluyor istediğinde sizin yollamış olduğunuz mesajlara cevap veriyor. Ödemiş olduğunuz para ile sadece fantezilerinizi mesajlar yoluyla yaşamış oluyorsunuz :) Sizleri ödemiş olduğunuz süre dolasıya kadar haftada 1-2 mesaj atarak oyalıyor. Sizde öyle bekliyorsunuz..
Bunun gerçek olmadığını nerden mi biliyoruz?
Öncelikle sizde deneyebilirsiniz. Farklı mail hesapları ile mail açın ve bekleyin, her iki hesabınıza da şu kişi mesaj attı diye mail gelecektir. Zannetmeyin ki o kadar aç bayanlar yok içeride. İsterseniz risk alıp VIP üye olun ve bekleyin bakalım bir daha mesaj gelecek mi? :)
Biz VIP üye olup bekledik ve ardından bir normal hesap daha açtık. Nedense normal hesaba direkt mesaj atan oldu :)
Düşünsenize, elinizin altında çok basit bir site, gerçek üye resmi yok, ayrıntılar yok, tamamen cinsel ilişkiye yönelik, anonim isimler ve fanteziler. Web Sayfa yöneticilerini uğraştıracak detay yok, isim yok. Sadece mesaj gönder.


[M.Keskinoğlu'dan Alıntıdır]

14 yorum:

  1. Aynen katılıyorum.. dikkat edin ulaşabileceğiniz bir adreste yok olsa olsa ya amerikada yada okadar uzak ülkelerde olurlar.. biz türk erkekleri uçkurumuza ne kadar düşkün oldugumuz bilindiği için sistemi ona gore kurmuşlar..

    YanıtlaSil
  2. hocam ben de gaza geldşm ve vıp üye oldum 3 aylık neyse 3 ay sonunda benim kredi kartımdan otomatik yine çekildi.üyeliğimi sonlandırcam ama üyeliği sonlandırmak abone iptaline neden olmuyomuş üyelik iptel olsa bile abonelik devam ediyomuş bu yüzden üyeliğimi de iptal edemiyorum..abonelik iptali konusunda da yabancı bi numarayı arayın falan diyo ne yapmam gerekiyo nasıl kurtulurum ben bu beladan yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım bende katıldım ama birkaç gün sonra herseyin yalanlar üzerine inşaedildigini anladım ve iptal için türkiye ve işviçredeki adreslere başvurdum. süre bitince iptal olcagı söylendi. ama demoklesin kılıcı gibi otomatşk ödeme ver..şirket yenilerse ne olacak 120 tl boşa gidecek.profil iptalıne basıyorum. hemen iptal edip 24 saat içinde teyit gelecek deniyor. 3 gün oldu. iptal yok.sartlarında 3 aylıllar için 15 gün önce başvuru gerekiyormuş. ama nereye?başvuru yeri ve cevap yok. önceden gelen yazıyıda iptal ettiler. bu yolu tavsiye etmmem zira adobe reader aracılıgla fax etme isteniyor. adonbwe reader ise ücretsiz faxlamıyor.herhalde ücretide epey vardır.ücretsiz degil. bir kerelik iş için gerkirmi bilemem.bir arkasın cevabına göre kredi kartları müdürlüğüne telofon açtım ve KARTIMIN İNTERNETTE ALIŞVERİŞE KAPATTRDIM.otomatik ödeme için başvyruksabile baglantı kesik .böylece sıkıntıdan kurtuldum.reklam güzel ama gelen parter sanki cevap verecekmiş ve samimiyet kurulacakmış havası veriliyor.yok öyle birsey.yaln üzerine kurulu düzen. birkaç kişi memnun oldugunu söylüyor ama genelde cevap ve ilişki sorunu çok.şaçma bir sistem.ümid edrim iptal yaparak luzumsuz derdden kurtulursun ümid edrim yardımcı olabilmişimdir. selamlar

      Sil
    2. hocam ben 1 haftalık üye olduktan sonra kartı iptal ettirdim haliyle 3 aylık yenilenmedi fakat mail geldi üyelik yenilemedi en kısa zamanda parayı yatırın aksi taktirde şirket yoluyla tahsilata gidilecektir diye bu koşulda kurtulmuş oluyor muyum? çünkü ip adresi falan almıştı başta

      Sil
    3. Hocam sonuç ne oldu dava açıldı mı

      Sil
    4. Kardeş üyelik iptali yapabiliyorsun ama baya bi zor duruma sokmuşlar ben gerçekleştirdik.birde kredi kartını bankada deyistir

      Sil
    5. Kayıt iptali nasıl oluyot

      Sil
  3. Arkadaşlar şu yazıcı ciddi bir şekilde okuyun. !!!
    1- Reklamları tamamen erkeklere yönelik yani hiçbir kız o reklamı görüp o siteye üye olmaz.
    2- Eğer sözleşmeyi okursanız otomatik kredi kartı çekimini sonlandırmak için verdikleri numaraya fax atmanızı istiyorlar. :)
    3- Olurda çok kızar dava açmak isterseniz :D ki yapmayın, İsviçre Lugano Mahkemesine sevkedilirsiniz :D

    Hadi Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  4. kredi kartınızı iptal edin

    YanıtlaSil
  5. admin kartı sanal aleme kapatıriptal edersek sıkıntı olur mu yardım

    YanıtlaSil
  6. ben bu siteye uye oldum, abone de oldum ve sonra insan da tanidim ve ask bile yasadim... ardindan, 1 sene sonra falan aboneligi iptal ettim. fax gondermem ben size falan dedim, yurt disi numarari dedim, iptal etti adamlar.
    arkadaslar bu sitelerin isleyeni var, islemeyeni var, bir yere kayit olmadan once sartlarini okuyun. ama ben ne diyeyim bu site sayesinde eglendim:-))

    YanıtlaSil
  7. kredi kartını kapatıp yeni krdei kartı talep ettiğimiz taktirde kesin çözüm olmuş olur mu yada başka türlü tahsil etme durumlaru olabilirmi

    YanıtlaSil
  8. Üye ysem iptalini istiyorum

    YanıtlaSil
  9. Elinize sağlık guzel ve aciklayivi bir yazı olmuş helal

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Natural Photos

Live HD Films

Ads 618 x 80

Free Games

About Us

Medical Part

Natrual Ticks

Posts Of Celebrities

Cartoon

Airways Planes